Pages

Saturday, May 08, 2010

~~kesepetangan di sua rasa~~

petang td ke sua rasa kat angsana,jb...
kecik jer..tak sebesar jom heboh..(kate mak aku lah)
hehehehhe...
neway dsbbkan aku dtg petang kan..
so rmi gak artis2 yang aku jmpe...
ni ha antaranye...




sume gmbr dr jao jer..
bukan aku tak mau amek gmbr ngn dowg..
tp dsbbkan rmi owg + panas + segan(ahaks)...
mls aku nak amek gmbr ngn dowg..
hahahahhaahhaha....

neway aku jln2 td kat sua rasa td..
setelah menikmati nescafe latte + menilik2 bju rm10..
aku jumpe 1 creature yg sgt2 comel!!
hohohohoho...
ni ha.....tadaa!!!


ipin versi patung!!
adek upin gak td..
tp mahal la nak beli 2-2....so beli satu jer la....
hehe...
pastinyer pasni aku berebut ngn amjad,anak kazen aku nnt..
haish...dak kecik tu bukan leh dijangka...
nmpk jer nakal,tp jmpe patung jer tros golek2 ngn patung tuh..
hihihihhihihi..
cm2 dak ni taw...

da penat + kaki melecet...
tapi balik umah tetap rs seronok..
sbb ade ipin tu a.k.a 'amjad'...
hehehhehehehehehe...

betol,betol,betol!!

No comments:

Search This Blog

Total Pageview