Pages

Sunday, May 30, 2010

~~transformasi ketika di umah~~

semalmnyer...
aku berjalan-jalan di pasar malam..haha..ayat agak poyo disini...
jumpe la 1-2 muke kwn aku...'hai maya..', 'eh2 maya..'

balik2 jer alih2 kwn aku jmpe td tu anto chat lalu fb..
'maya, apsal ko makin gemok?'

dang!
bukan family aku je yg kate aku gemok...
huish...

g.e.m.o.k
aku da gemok....aku tatau nak wat cmne lg...
berat aku da nek mendadak sejak aku msuk menengah atas...
maklumlah 1st time masok asrama..
pastu da tak turun2 berat badan..
aigoo....

ni kat umah nak usaha kurus pon tak jalan gak..
mane tak nye makanan depan mate jer...aish...

current moto idup: makan la selagi leh makan..haha...
so dats why aku tak leh kurus kot..tp makin menambah berat yg olredi berat ni..
aigoooooo.....

2 comments:

dIb said...

kat tganu bnyk makan enak2, tmpt tumpuan plancong.. kite pn tumpang jd plancong skejap-skejap..

MaYa MeiYa said...

hehe..ni kat umah pon bukan jadi pelancong pon da mkn bnyk..haha

Search This Blog

Total Pageview