Pages

Monday, June 28, 2010

menara aqabah + pesta bukit layang-layang.

huhui!! ujung minggu ni, tak2....
minggu ni..asek jalan jer keje aku...haha..trimas kepade encek eskot sebab bwk aku kemane2..and sebok2 nak ikot aku untuk just amek spek baru aku..hahaha...
spe aku mane tah ilang..so wat la spek aru..kaler merah uolls..haha

ops.jao menyimpang..haha..
pesta bukit layang2 ni tetba je ade..pertengahan tahun lak tu...rupenye sempena pembukaan menara aqabah yg baru nak dibukak...mcm2 la di buat..tp pestanye just 2 ari je..tak besh nyer..tader kude kepang..tader layang2 sotong yg beso tuh..huh..

kat menara aqabah tu sebenarnye akan jadi pejabat...tapi dlm ms perasmian ni, die wat cm2 jualan..ade kaen corak batik (pasar payang bnyk), novel-novelan (sempat borong satu but pelik sket tjok die), gajet n kerepek2 sket..mcm2 ade la...sempat la membeli sket barang2..pin bentuk rerame, handmade tuh..hoho..naseb bek tak mahal...


Tuda di padang maya..pelik kan tajok die..huhu..i baru nak test bace..da lame kot tak beli buku cm ni...

huhu..papehal..thanks kepade encek eskot sbb ekot aku dari pegi amek spek smpi balik..sbok jer..haha..tp abes gak merayap 1 kompleks td..haha..sempat lg bagi advice kepade encek eskot utk dompet baru encek eskot..haha..

ok..penat..mau tido..kaki pon saket tak ilang lg..amjad la punye pasal,smpai mak long die ni yang tergolek..haha..syg anak sedare punye pasal..haish..


No comments:

Search This Blog

Total Pageview