Pages

Saturday, August 14, 2010

aku benci kau

nape permainkan aku..
dulu kate kene jujur dalam semua perkara, bler aku tak ckp pape bende yg ko rs penting, ko marah aku...tp skang ni ape cite? ko tipu aku, wat aku cm owg bodoh menaruh harapan...
alasan ko senang jer....tak smpai hati...tak nak ckp dpn2 nnt aku nanges atau kecewa..
abes kirenye klu skrang ni baru nak ckp aku tak kecewa la yer?
sakit...sakit ati aku sgt2...skit sgt2...aku da mcm owg gler kat bilik ni..aku benci kau...aku benci...
aku pon bodo pegi mengharap kat owg yang da tak nak kat aku sape suro..
kan da kene bodo2kan...ikotkan hati sgt...smpi ape2 yg kau wat pon aku ikotkan je...
bodohnye aku...bodohnye....
da la dlm pelajaran da bodoh...dlm kehidupan pon masih bodoh gak walaupon da alami mcm2 perkara..aku mmg bodoh..nape la aku leh tak sedar yg kau wat cmni kat aku..
wat malu aku jer..da prasan2 bahgia, senyum panjang lebar, wat gabung2 gambar...
sudahnye aku yg malu sendiri..bodohnye aku....

maaf entri kali ni entri emo...aku tak sanggup nak simpan lg....

4 comments:

buttercup said...

maya~ why?

MaYa MeiYa said...

ade la..mane la leh ckp kat sni..

Farhan said...

HALO2..
Y???

Anonymous said...

nie nape nie maya???? x story pon?????

zainul@enoL

Search This Blog

Total Pageview