Pages

Saturday, September 18, 2010

berakhirnye sebuah percutian..

setelah bape hari bercuti raye dgn sakan nye..tiba la aku di bumi terengganu ini....
aku tak mo balik lg...tak puas nak beraye lg..huuuuuuuu....(T-T) tp tak leh tak balik..nnt sape nk gntikan aku g kelas nnt...tak pasal2 gagal exam nnt..huuuuuuu...

cuti kali sgt2 sakan bersuka ria, smpi esimen aku tak sentoh langsung..hebat kan?haha...
ni baru nak wat..tapi terpinga2...rumet aku tgh pantas mengeprint keje2 die..aku?hebat2...
hahahahahahha...

raye ritu da cm wat percutian 3 hari 2 malam da...memula kat kampong abah,percutian 3 hari 2 mlm, pastu balik tros g umah atok blah mama....esk nye g umah pak long, pak andak and mak tam....straight 3 hari 2 malam...umah aku tu da mcm hotel or dobi..balik kejap basoh bju, pastu tinggalkan..ahahahhaha...pas balik tu..esknye aku g beraye ngn kawan2 aku pule..punye la ramai smpi pnoh umah aku tu ha...


haa tgk..pnohkan..siap wat gathering lg kwn2 aku ni kat umah aku...uish....haha...

siang da puas beraye, puas makan..hampir setiap umah g raye sume ade makan2..mau tak pecah prot...hhahahaha..da tu malam smbong tmpat len lak..hehehe...tp tu pon da tak larat nak makan lg...pnoh da prot..ehhehehehe...

esoknye tak g memane pon..dok umah kemas beg..tu pon cm malas je nak balik...haha..kemas sket, men game,kms lg, men game lg...hoho... lastly siap gak n nek bas kol 9 stgh...n sampai ke k.t n unisza..the end..

aku nak g beraye lg..tak puas beraye....huuuuuu...(T_T)

No comments:

Search This Blog

Total Pageview