Pages

Tuesday, November 23, 2010

another citer korea! playful kiss!

ok, aku da tgk..cter ni mmg bez..haha..sengal2..tp cm same je cter korea yg len..dak skla yg digilai ramai, heroin yg ske hero tp dipndg sebelah mate..tetba ske kat heroin..haha..da tu abes cter je ade patung cm cter goong..wat bear same kot..klu owg tgk cter ni pon sbb ade Kim Hyun Joong jek..heroin nye, Jung So Min kekdg aku tgk comel..kekadang tak..tp bler da masuk kolej aku nmpk comel je la...haha..cm gay lak bnyik nye..muahahahaha.....




tp ade watak sowg lg yg penting selaen kawan oh ha ni, the playful boy Bong Joon Go..die mmg gler..haha..watak die sgt2 klaka..tp bler da meningkat dewasa die ubah perangai die...jadik more gentlemen..haha..bgoz la pe..ni gmbr die kat bawah ni..in da middle..his real name is Lee Tae Sung..



haha...sengal kan gmbr 1st tu..tu ms kat skla...yg 2nd ni die da stat keje kat kedai ayah Oh Ha Ni and lepas ayah Ha Ni suwo ubah stail rmbut..hensem la gak pe...btol ex rumet aku ckp, stail rambut seseorang itu leh mggambarkan kehenseman seseorang itu..haha...smpi skang aku egt die ckp..klu one guy ni muke bese2 je, but then rambut kasik setting baek punye..TING! jadik hensem...haha...aku da bnyk kali jmpe owg cmni..hehehehehehehehe...

tp tu la Ha Ni pandang kat the cool hearted Seung Jo..kecian si Joon Go ni...klu aku la kan...bek aku pilih Joon Go ni..dr melayan Seung Jo yg mcm maen2 kan perasaan owg..klu ske,ckp ske..klu tak,ckp tak..jgn maen2kan hati orang...aku benci watak die..haha..watak je..bukan benci kim hyun joong ok..haha..marah lak die hard fan die nnt..ngeh3...

bio mcm si Joon Go..sabar menanti Ha Ni..walaupon minah tu wat dek je kat die..haih..seriously, klu aku in my real life..bek pilih Joon Go..aku egt ape mak aku ckp, lbih bek terima owg yg cintai diri kita dari kite citai sumone tu but then die tak cintai kite..kite yg merase sakit sedangkan klu kite terima owg yg cintai kita die sggup wat pape utk diri kite walaupon susahkan diri die..

ok.aku jd teremo tgk cter ni..haha..tp mmg btol..aku tak ske Seung Jo..bio la mamat tu kalut cm Joon Go..tp die sggup wat segala2nya semata2 nak kekalkan senyuman Ha Ni..haih..kenape aku tak jumpa lelaki cmtu lg..

ok.teremo lg and teramat panjang lak entri kali ni..haha..padahal lusa ade exam n tak abes stadi lg..haha..

2 comments:

dIb said...

hah! hang tgk crita ni nih bt kami pn nk join.. padahal satu kapal nk amek exam nnt... hang dload ka, sat g kami terjah umh hang...

MaYa MeiYa said...

haha...kte amek dari zarith..tp bnyk die donlod dr youtube..nnt balik nak donlod semula....hehe

Search This Blog

Total Pageview