Pages

Thursday, December 23, 2010

kenali diri jawapanya pada hati

ok, aku dpt tag ni dari blog cikgu ainaisha..silelah kelik2 sini..hihi..dan cm bese..bler da tag gambar msti ade soklan..hehe...ni lah soklan n jawapan nye...

-siapakah nama anda yang sebenar.?(maknanya)
nama sy nurul maya liyana..maya tader makne..tp klu dlm bhase greek mksudnye pengubat..liyana tu kelembutan..tp tak lmbut pon..hehe..

-pernah x anda jatuh cinta?(ceritakan sikit)
penah..mmg penah..banyak kali..tp masih tak dpt yg sesuai lg..hurm..tp skrg ni da jmpe yg sesuai(maybe)..=)

-apakah yang anda cintai buat pertama kali nya.?
bnyk bende...tatau la nak describe..hehe..

-sukakah anda dengan kelebihan yang ada pada diri?(nyatakan knp)
kelebihan?err..suke kot..sbb from kelebihan ni kte leh menjana level confident kte kan?

-pernah x anda menangis dalam kesedihan? apa yang anda lakukan.?
hoo..bnyk kali..sbb sentimental..haha..nanges je la..pas da nanges puas2 pastu da ok..=)

-sekiranya anda dalam kegembiraan... apakah yang anda akn ingt untuk ucapkan..?
alhamdulillah..syukur sgt2..

ok cikgu, ni jwpn saye..hehe...poyo skeeeeet jwpnnye..tp sy jwp sume soklan...hehe..then tagged 3 owg len..hurm...sy tagged kat mereka2 ini lah...


sekian dari saye...hehe..pd sape yg kene tagged wajib jawap okeh..klu rajen g la tagged la owg len..tp klu tak rajen kene jawap je la..haha..

6 comments:

dIb said...

aigoo!!

cik ainisha said...

kak tq.. slm ukhuwah

ɐɥs+ɐɟ said...

slm.. singgah sini. jumpa blog kamu dr blog cik ainisha..
sedap nama maya.. dulu berangan nak nama tu sbb kemaruk tgk cyte maya mira lakonan nasha aziz yg jadi kembar.. ingat lagi x?

MaYa MeiYa said...

kak dib:aigoooo...haha..jawap2..

MaYa MeiYa said...

cikgu ain:ur welcome ain..

MaYa MeiYa said...

ɐɥs+ɐɟ:haha..tengs for da compliment..hehe..egt2 cter tu..hehe...

Search This Blog

Total Pageview