Pages

Tuesday, December 07, 2010

wishlist kedua! teddy2 bear..woha!!

tgh2 online..terbace 1 forum kat gempak nih..aku mmg ske g gempak..selaen mendonlod, aku ske bace cter lawak n seram2..hoho..
back to da stori mori, ade la 1 guy or gurl ni ckp..kwn die nak beli teddy kat 1 lmn web ni..tp die tkot kwn die kene tipoo...
so die mntk pendapat...tnye nye tnye..rmi ckp leh caye...
aku on gatal2 la cek..mmg jual bear..tp bukan bear bese yg kecil2 tapak kaki tu..
Besar punye!!!!

terkujat aku tgk!!tak caye?meh tgk...

pat owg kene angkat bear tuh!!

comel nye...nyaa *0*

sebelum ni aku penah nmpk kat ganu je...ade satu kedai dpn MBKT tu..kedai hadiah2...pastu nek tgkat ats je...ohhhh....
syurga!!haha..sbb bnyk sgt2 teddy bear!!!!
pastu nmk ade satu teddy kt sblh tangga yg superb beso!!!beso gler klu kowg smbunyi mmg tak nmpk pnye la..haha..kene hempap pon bleh mati...
erk..aku tak bleh byngkan tag line paper :

seorang pelajar mati disebabkan terhempap anak patung beruangnya yang amat besar.

ngahahahahahahahahahahahahahhahahaha..gler..tp pape hal klu kowg nak tgk gak nih link nyer...http://bigteddybear2u.com/
jgn lupe pos ke umah aku ok?haha...

No comments:

Search This Blog

Total Pageview