Pages

Tuesday, December 07, 2010

yeay cuti and SLian!!

ok.aku da dekat 2 hari kat umah baru nak tulis entri nih..haha
gler..tp aku pnye ske la kan..hehe..
ish2...agak kureng tol ayat aku nih...

neway aku da stat cuti semester...yg hanya 3 mggu je...tp cuti la gak kan..dari tak cuti lgsung..hehe...
ni pon aku dok umah ni mcm2 nak wat..tp paku sendiri pon tatau nak wat pe...
taunye men SL jer...sorority life kat fb tuh..hehe..
page aku kat fb da pnoh ngn bende tu je...
da aku minat fesyen2 ni..tp aku nak fesyen2 ni aku tak reti..owg gemok...mane la nak cantek nak fesyen2 ni..heeee~~


ni dpt ms study aboard kat jepun..pelik2 je baju nye..ni huduh sket ni..

ni ms kat paris..tp aku tak sempat nak abeskan..

baju ni mahal..tp aku ske dress ni..lawa..tp maklumla aku bukan nye blh pki dress2 gni..haha..
seksa sgt2 nnt jadinye..hehe..

so from here aku men tuka2 baju, n kwn yg ade pon ramai dari obersee..haha..minah2 saleh yg nak add sister..dowg pon tader la pilih kasih or racist ke..ok je...janji vote..kasik hadiah..aku pon slalu kasik hadiah gak..cume aku je yg kurg dpt hadiah..hehe..
tp td aku jmpe page SL m'sia, indonesia and mane lg ek..bagos2 gak gtu..ade la gak kwn dr m'sia..

jadik,sesiape yg men SL ni..sile2 la add aku yer...kte men tuka2 hadiah jom!!hehe

No comments:

Search This Blog

Total Pageview