Pages

Sunday, January 16, 2011

aku kegilaan yg kemelampauan sekarang nih.

aku da tutup pintu lama.
setahun lamanya.
walaupun tutup pintu tu tetap berjaya terbuka,walaupon sedikit.
aku gagahkan diri gak tutup.
untuk kebaikan diri aku dan orang di sebalik pintu tersebut.
terbuka,aku tutup balik.
terbuka kembali,walaupon sedikit.
aku tutup kembali.
walaupun ade pintu lain da tersedia nak terbuka, cume pintu yg satu tu je selalu terbuka.
dengan sendirinya.
cume akal aku yang menahan diri tutup balik pintu tu.

kini,aku da berjaya bukak pintu laen.
pintu yg tak disangka akan terbukak.
orang yg disebalik pintu tu gak orang yang tak disangka-sangka.
tp pintu yg lama tu tetap nak terbukak gak.
aku da tatau nak wat pe lagi.
asal pintu lame terbukak,aku emo.
emo gler vavi.sgt2 tak boleh kawal.

pintu baru.tolong aku.
tolong la aku tutup pintu lame,manggakan pintu lama.
kemudian hancurkan.
aku tak mo pintu baru ni yg berkecai,lesap cmtu.
disebabkan pintu lama.
help me.

shhhhhiiitttt.
pffttt.

5 comments:

hiro said...

coool je.

Farhan Ibn Yahya said...

bahhahaha...
paham2...

Farhan Ibn Yahya said...

meh aku robonkan rumahnya skali..

MaYa MeiYa said...

@hiro: tgh meng-kipas-kan diri la ni..haha

MaYa MeiYa said...

@farhan ibn yahya:ape ko yg phm ngah..sengal.huh.

Search This Blog

Total Pageview