Pages

Thursday, January 13, 2011

finally sweey 21 dude!

owh. ok..sape yg da tue tu?aku r..da ni blog aku..haha..neway aku da 21 skang nih..haih..sume klasmet aku dok sebok ckp2,aku da leh kawen..haha..cis cis. lek lu...aku muda lagi..haha..cik abang tu pon sbok nak praktikal kat kl lg..haha..

ok mlm tu nsb bek gler...sbb dok kat asrama kat jerangau..so sume dak2 kelas aku kat situ n dowg pakat2 tabor bedak ramai2 kat aku..pffttt. tu la dlu wat kat owg,skang kne kat ko balik.haha.

neway aku gembira sbb masing2 semangat tabor bedak kat aku walaupon ms tu masing2 kecewa ana raffali menang AJL mlm tu.haha

ni la hadiah dak2 kelas aku kasik..thanks guys!!!

by the way..ckp psl umo ni..makin lame umo makin meningkat..aih..cm tak sangke kejap je aku da 21..baru je rs masok umo 20-an ni..haha..dat maksudnye tu semakin lame semakin tua aku jadinye..bler pike2 balik cm tak sanggup je nak melangkah ke umo seterusnye..bukan sbb takot tua..tp aku tatau kehiduan aku yg akan datang cmne..adakah lagi terok dr yang sekarang ni..atau lagi baik dr sekarang ni..aku keje ape nnt..kawen umo berape(okeh ignore it.haha)..sedangkan aku stadi skang pon cm terumbang ambing..pening aku pike kan...ye r makin besar atau meningkat umo semakin besar dan bertambah tanggungjawab..

ok.fullstop.bia aku rase nikmat sweet 21 dlu.da masok umo 22 baru aku pike.haha
(blh lak cm tu..ade gak manusia cmnih..ahahahhahahhaaha)

2 comments:

Hajira Razali said...

eh cekak rambut tu sama macam i punye. thee

MaYa MeiYa said...

hhehe..classmate i pon ade gak..kaler pink cair..sbb blibkat kedai yg same..haha

Search This Blog

Total Pageview