Pages

Friday, January 07, 2011

kenape aku tertarik dengan lembu.bwahahaha.

ini baka Nelore,asal dari India.

ini lak baka Brahman.tp obersee nyer.dowg mmg besa-besa belake.haha

ini lembu kedah kelantan.name glamer lembu KK.malaysia punye ok.haha

ini baka droughtmaster.tader tanduk so slalu kalah ngn baka brahman.haha.

tapi ade bende len yg lagi wat aku tertarik dari lembu2 ni.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
bler dowg da di sembelih dan dimasak.nyum.nyum.


okeh.aku lapa daging skang ni.daging.daging.daging.


sedapnya....nak daging..tp kat kafe tader pon.klu ade hamis gler.tak reti masak rasenye..haih.

moral of da story:sape nak blanje aku makan sile bwk aku kat tempat daging bakar,goreng or steak pon okeh la..hahaha..aku gian daging skang ni..daging.daging.daging.
ayam ta mau.daging ayam ta mau.haha.daging.daging.daging.

6 comments:

dIb said...

done lg kamooo update blog, huhhu.. same la kite.. tp steak tu mmg nmpk sedap..

MaYa MeiYa said...

yeah!!sedap kan?haha

bLAck_fOResT said...

ko ni da mcm gumiho plak...
asyk nk mkan daging jek...
hahaha...

MaYa MeiYa said...

haha..bagos gak...klu gtu aku cun la kan?hahahahahahha

bLAck_fOResT said...

erkkkk....
ak salah ckap ker???
=p

MaYa MeiYa said...

silelah ngaku okeh?haha

Search This Blog

Total Pageview