Pages

Saturday, January 15, 2011

sem pat.bleh lepas ke tak ek?

ok da 2 mggu masok sem 4 ni..aku baru nak menaip entry ni...har2..gediks..
tgk subjek sem pat ni nak kate payah,tatau la...nak kate senang pon tatau la..aigooo...aku sendiri pon tatau ngn diri aku ni...aku sokmo gini..aku semenjak masok universiti ni cm ilang arah tujuan aku...klu ade pon kejap je pastu ragu2 dan tak pasti lg ngn diri sendiri..haih..

ok terjaooooooooh menyimpang.haha..ok antara subjek2 sem pat aku nih.

aku nyer U ni mmg tak kasik lebeh 22 kredit hour..tatau la nape..tp bgoz gak..hehe...
tgk name2 subjek je pon cm hebat sgt je..haha...hope this sem aku dpt la lepas dr takuk yg lame..tensyen aku...klu tak lepas lg pas ni mmg la sah aku ni ade msalah..haih..masalah2...

sume lecturer aku owg lua,for 4 subjek: agros, repro. fisio, ani. feed and feeding ngan prod. of beef cattle.. sem lepas lecturer lua aku jus t 2-3 owg je..yg bagosnye dowg ni, pengalaman dowg keje luar mmg bnyk gler..tnye je dowg psl bende yg berkaitan(ngn subjek la der...), mmg dowang teror...haha..

tapi kan...walaupon sem ni 18 kredit hour,aku tetap rase sebok.why ah? haha.

5 comments:

qila lulaa said...

sure bole!!
i noe u cn do it babeh..

qila lulaa said...
This comment has been removed by the author.
qila lulaa said...
This comment has been removed by the author.
MaYa MeiYa said...

@qila lulaa:yeah bebeh!!hehe.. insyaallah...

bLAck_fOResT said...

dasat nye sbjek ko...
agrostologi tu amende???
badminton pn msuk dlm list sbjk gk ke???
huhu...
neway gambatte...!!
^_^

Search This Blog

Total Pageview