Pages

Wednesday, April 06, 2011

baby nidal.comel comel comel

da lame aku tak bercerita ye dak?maklumlah asyik busy memanjang sejak akhir-akhir ni..haha..mane tak penah busy je..mmg aku ni slalu nmpk busy.haha

hurm.semalam.selasa.sku gie melawat lec aku dulu mase sem 2,pn. azlina...baru pas beranak bape mggu yang lepas..so kami 1 kelas decide nak gie melawat..hoho..sampai-sampai je nidal's parent tgh siap2 kan die..kasik wangi2 sket nak jumpe kiteowang..hohoho..oh.nidal tu la name baby tu..nik nidal..aku pon 1st time dengar name nidal tu..hoho..


saye la nik nidal.comel kan saye.


ni saye gak..pakai topi yang auntie2 dan uncle2 kasik.hihi.lagi comel kan?


orang tengah sebok men ngan baby.dak2 ni sebok makan kat belakang.haha.tp aku join gak pastu.ngeh3

comel comel comel.baby mane tak comel.tu aku tak paham nape la gie buang anak2 tu.klu takmo kasik je kat aku..ni buang2 camtu..aku pon tak sanggup nak tengok baby tu kene hurung semot..giler dowang ni tader perasaan langsung.haih.

ok melalut.haha.

No comments:

Search This Blog

Total Pageview