Pages

Thursday, April 28, 2011

stoopid people:pregnancy pact.


okeh.kowang tau tak pregnancy pact tu ape?tatau kan?kan kan?ehem ehem.nak terang la ni.haha.
pregnancy pact tu maksudnya pregnant bukan atas sebab tak sengaja,tapi sengaja dan pregnant ramai-ramai.besenye 1 geng atau 1 klik pregnant same-same.situasi ni da lame da berlaku kat oversea dan yang selalu wat trend ni dak-dak umor 16 tahun kebawah.gila!!

okeh ko bayangkan umo kowang mase form 3.kowang bayangkan....pastu bawak perot yang memboyot ke sekolah.dem.ape engat ade baby mase umo muda-muda ni bagus ke?senang ke?aigoo.aku waktu form 3 pegang baby pon tak pas lagi.lagi-lagi pikir nak jadi ibu.nooooooo.

sekarang je baru pikir pasal hal-hal nak kawen nih.haha


nak cakap pasal cerita nih la.pregnancy pact.da lame aku download citer ni sebenarnye tapi baru tengok..hehe..ni citer pasal dak ni umo baru 15 tahun kot..then die ngan geng die leh lak janji untuk pregnant same-same.gler..then pastu biler da deliver tau lak sakit sangat2..dak besenye dak yang pregnant bawah umo ni anaknye mesti kecik..kecik sangat..then kawan die yang da deliver ni duduk umah nenek die ngn pakwe die skali..then tensyen susah nak jage anak..padan muka..

kat sane,dowang ade tetapkan law untuk budak bawah umo 15 tahun tak leh buat gitu-gitu.(sopan sket.muahaha) but still ade gak yang nak pregnant..tak paham la aku..umo masih muda..tapi atleast dowg ni masih ade akal fikiran untuk jaga budak tu sendiri..walaupon umo masih muda..kat malaysia nih?aku sendiri pon tak sanggup nak pikir dan bayang nasib baby-baby kat malaysia ni.

okeh mereka yang buang bayi hidup2 sampai baby tu mampus secara perlahan-lahan lagi la stoooooooooopid.the most stupid among of stupid,moron people.

aku da pike kawen,tapi untuk ade anak umo 21 tahun ni?oh no..aku tak abes nak nikmati umo muda ni lagi..lagipon tak abes blaja lagi..nanti susahkan mak aku lak kan suwo jage anak aku.haha no no no no.

haih.macam macam ragam manusia ni.tak paham aku.

4 comments:

mr kay said...

uit uit...nak kawen ke? haha

MaYa MeiYa said...

haha..banyak la.haha..ko kawen dlu r..hahaa..
klu ko sapot aku kawen,dari awal sampai abes,ala2 dapat tajaan cam artis tu,esk gak aku stuju nak kawen.haha

fiezah said...

really stupid la these girls..igt bela ank mcm bela ank kucing ka..da xnak buang!!!

MaYa MeiYa said...

wowowow.lek lu..okeh aku mmg tak setuju bab die pregnant ske2 ati tu..baru umo 15-16 kot.mmg stupid.

but bab da pregnant then buang,tu lagi stupid.seyezli.tader otak..klu die bagi kat owang leh adopt taper gak.haha..da buat tau malu.stupid.dem.

Search This Blog

Total Pageview