Pages

Thursday, May 19, 2011

burung yang suke marah.huh?

burung pon ade ske marah?aku ingat manusia je.hehe..tader la..ni pasal game kat iphone..yang orang tengah gilekannye men game ni..sampai wat real life.gile fan kan?haha..cop.tapi tak bermakna aku ade iphone.hehe..sesiapa yang sudi bagi iphone kat aku..telapak tangan dengan telapak kaki aku tadahkan untuk terima iphone..ngehngehngeh.

aku men kat facebook jer..korang carik la sendiri..taip je..hehe..

baru try test men pagi td..ni da level 12..tp stuck nih..geram aku..haha..ade bape level kat iphone aku tatau la..tp kat fb nih ade 21 level..mmg addictive gler..ape kat ko gie terai.ke aku je yang kaki game ni jadi addict nk men game nih?ahaha.korang pike la sendirik.

okeh.aku mau men dolu.huhu..

2 comments:

qila lulaa said...

ak ade game ni utk pc..

MaYa MeiYa said...

aku pon..baru donlod..adek aku yg cdgkan..haha

Search This Blog

Total Pageview