Pages

Monday, May 09, 2011

dia mahukan aku kembali..

petang nan indah itu aku tetiba tergerak hati untuk pegi cafe berseorangan..saje untuk mencari ketenangan jiwa sebentar....

sedang aku menikmati cappuccino di keheningan petang itu..tetiba aku ternampak dia.

ya dia.bersama-sama mikrofon, digenggam kemas di tangannya..perlahan-lahan mendekati aku sambil menyanyikan lagu nabil, dari jauh..

dengan penuh perasaan dia menyanyikan lagu itu untuk aku.aku terkejut dan terkesima.
tanpa aku sedar aku tersenyum dengan sendirinya..malu dan suka bercampur aduk..

=.= bersungguh dia menyanyikan lagu itu..sepertinya mahukan aku kembali didalam hidupnya..

oohhhhh.............







PAP!

aku terbangun dari tido petang.aih..sape bukak pintu aku aritu..kaco daun..baru aku nak tgk air mate dia nak menitik-menitik jatuh.ahahahahahahahahahahaha.sori ayat cheesy sket.tp ni la yang aku mimpi aritu..ngehngehngeh. aku bangun2 pon masih senyum2 ske gedik giler..seyez..sampai sekarang klu aku dengan lagi perasaan tersentuh tu mase ade lagi..sebab dia nyanyikan untuk aku..walaupon hanya mimpi..hihi..



dia ni la.yang nyanyikan lagu tu untuk aku.chansung oppa.hikhikhik.

mase tu aku tido sambil dengar lagu.and kebetulan mase mimpi chansung, lagu ni tengah main kat playlist aku.hebatkan?sampai boleh berkoleberasi dengan mimpi aku lak tu..hebat..haha

nah ni lagunye..meh kite dengar..sedap giler sware die..die tengah putus cinta kot,sebab die nyanyi penoh perasaan.haha.memandai je aku ni...

video

tapi aku suke lagi versi unplugged live.bez..nak tengok?gie carik kat youtube sendiri.haha

3 comments:

z.a.r.i.t.h said...

Hahahahahhaa..aku punya curious last2 mimpi...ceyt!

MaYa MeiYa said...

haha..tp tu la yang aku mimpi..bez gler chansung nyanyi utk aku kot.hahahahaha *blush**blush*

qila lulaa said...

suke! suke!!!!

Search This Blog

Total Pageview