Pages

Saturday, June 04, 2011

ber-sauna-an di Gambang. [part 1]

okeh.bukan bermakna aku bersuka ria di gambang ni dan aku semakin kurus.haha.hope makin kurus la.hahahahaha...setelah masuk 2 minggu di tempat latihan industri ni dengan tanpa berbuat apa-apa langsung,hope minggu depan rasela gak ape yg dikatekan sebagai dak2 ngah praktikal nih.haha

kat sini,pusat ternakan haiwan ulu lepar nih bela lembu baka nelore,import dari brazil..kawasan ni besar yang amat,ala2 cm kat new zealand dowang ternak nelore nih..maaf le tak le nak upload gmbr..ni pon da cukup bek dpt online.ngeh3..

malam dan pagi sejok yang amat.amat amat sejuk..tapi biler da masok tengahari..mak uih..panas memngalahkan ko g bersauna..haha.maklumlah umah atas bukit..yup atas bukit..tu bler sejok,sejok gler..bler panas,bukan panas gler..tp tak terkate..

aih..klu dapat upload gambar senang aku tak yah eksplen panjang-panjang..haha..nanti-nanti beiler boleh aku upload,aku kasik kowg tengok..memang cantik giler tempat ni..cam australia or new zealand..sungguh!tak tipu punye...hehe

nanti2 aku bagi tengok gamabr..tunggu je la ye..hoho...=)

No comments:

Search This Blog

Total Pageview