Pages

Monday, June 13, 2011

bersaunaan di gambang [part 2]

haip2.ni la gambar-gambarnye aku di pusat ternakan haiwan ulu lepar,gambang,pahang. hoho.cantek kan? sile2 la tgk dolu...



ni time pepagi buta.gile kabus.mau tak aku tarik selimut semula.haha




anak lembu ni dengar je bunyik pajero berlari2 ke tmpt makanan.tau2 je pkc suda mari.hoho

cak! ni lembu yg dijaga staf sini.tader mak.sian die.


lembu2 beraturan dari padang ragut ke unit.cantek....

haha.ni la 'eskelator' kiteorang ke umah sebelum dapat motor.hoohoho.

okeh.me and my friends.hoho

tu je la aku nak tunjuk.hehe.cantek kan?tak nampak gak?meh la datang sini.meh.hehe

3 comments:

dilnaz said...

amboi....sonok nampak..ekekek

MaYa MeiYa said...

bese le..mmg seronok!hehe

Al-Aqaqaa Ibn Al-tarmimi said...

sy nk tnyer, kawasannyer mcm mne ea?
keselamatan dan layanan pekerja2 kt cne mcm mne??
bilik atau asrama yang disediakan??

sy juga akan praktikal di sana nanti...

Search This Blog

Total Pageview