Pages

Thursday, July 21, 2011

tak kesah la kak joyah oi.

haip haip.aku semakin lame da jadi semakin malas nak update blog ni.tatau mood tadak.haha

hari aku nak bukak topik tentang diri aku.hehe.tader la overall..but just tentang 'tak kesah' aku..hoho..

aku memang tak kesah atau tak berapa nak berkira pasal pape hal..orang ajak aku jalan-jalan,aku tak kesah..on je...orang nak makan kat mcd,aku tak kesah..aku ikot je...dan macam-macam lagi la tak kesah aku ni ha..heehhe..

tapi disebabkan 'tak kesah' aku ni la kekadang aku rasa cam dipijak-pijak, tak pon pandang camtu je..contohla kan,"eh maya camne..takkan nak biar die je sensorang?" "ala taper die tak kesah punye.." "eh, taper ke kite wat maya camni?" "taper maya tak kesah punye"

so aku rase cam nak tukar ayat lak.tak mo guna tak kesah lagi.bagi cadangan sket?hehe.

kekadang hidup sowang-sowang ni lagi bagus.independant la katekan.wat pape pon tak kesah.ikot suke hati aku.hoo.

ape pon tabley.

No comments:

Search This Blog

Total Pageview