Pages

Friday, October 14, 2011

aku kool lagi matang.

aku terbaca satu entri kat sini.

bagus giler aku rase entri ni, dan wat aku rase malu dengan diri sendiri.yup malu dengan diri aku sendiri.

giler aku berhibernate dan depress lame-lame disebabkan hal-hal camni.kalau aku hiba dan duka pon bukan leh kembalikan hubungan aku ngan ex aku kan? so aku rase aku cam desprate giler nak mati.mengharap aku kembali cam dulu.

memang aku rase menyesal.dari hubungan kawan yang boleh gurau-gurau, tetba sekarang ni pas aku kapel and putus, nak taip congratulation kat wall die pon aku tak leh.aku rase menyesal.nape aku tak biar je hubungan kawan tu je.but then if da tertulis camni.aku kene terima gak kan? untuk pengalaman aku gak.

malu aku.dan aku suke entri tu. no need nak menagih simpati dengan ex korang. so pathetic. aku kan gadis berkarisma.nape la aku leh berperangai camtu.haishhh...malu aku.malu.

so aku akan jadi lagi kuat.dan bace dengan semangat entri2 kat blog tu.hoho.haha.hihi.
giler jap.sebab da mula banyak esaimen dan test.

No comments:

Search This Blog

Total Pageview