Pages

Sunday, October 23, 2011

Al-fatihah buat sahabatku.terima kasih diatas semua memori anda..


semalam telah perginya salah seorang sahabat yang sedikit sebanyak telah terlibat dalam kehidupan dan memori aku, walaupun sebentar. aku semacam masih tidak percaya.sungguh.sungguh aku tak percaya.aku bangun dari tido, masih memikirkan nya, betul atau tidak apa yang aku dengar semalam.

dia sangat baik. sangat baik.sepanjang aku mengenali beliau,dia sangat baik.jarang aku tengok die marah orang.senantiasa senyum.solat tak penah tinggal.dari kata kawan2nya segala amalan sunat sentiasa dijalankan.

aku harap die tenang disana, dan aku telah maafkan segala kesalahan dia.dari dalam lubuk hati ku ini.

tetiba aku menjadi takut.kalau tetiba kematian menjemput diriku, dan aku tak sempat menyiapkan segala persiapan di hadapan Allah.sungguh.aku takut.


No comments:

Search This Blog

Total Pageview