Pages

Thursday, October 13, 2011

im alive! im back.

salam..

haip haip.aku kembali.haha.setelah menempuhi masa2 sukar dalam hidup aku.akhirnya aku boleh kembali semula bernafas.yeah! aku kan Lady gagah.tak bek la 'berhibernasi' camni lelame.boleh kene kanser kentut camni.hahahaha.

aku pon da rindu nak taip2, nak bebel2 ape yang aku nak bebel.aku pon manusia biasa.perlukan masa bersendirian untuk pulihkan hati.kan?so aku da semakin pulih.dengan cara ape? ha tu ko leh pm aku kat fesbuk aku nanti.aku bagitau detail2.haha.giler.

kini dengan azam baru,aku akan berusaha dapat png lagi tinggi dan tinggi, dan menjadi wanita berkaliber,bukan berkaki lebar.hoho.dan juga sebagai wanita anggun.kahkahkah.

sakit disebabkan hati memang parah.boleh buta mate aku.silap2 nek da power spek aku camni.haha.aku mungkin nampak kuat,gagah pada luarannya.tapi hakikatnya dalaman aku rapuh.lembik.pantang dikomen.aku akan frust sepanjang hari.nope.frust lame gak kot.menyalahkan diri sendiri.

so kepada kawan-kawan,sahabat-sahabat yang sudi menjadi sahabat aku,mendengar masalah aku,melihat tangisan dalam senyuman aku.aku ucapkan terima kasih yang amat2 pada kamu semua.ternyata kamu semua sememangnya rakan dan sahabat sepanjang hayat.walaupun tiada title BFF antara aku dan mereka.

terima kasih yang amat.dan im survive!again.

igonnamakediztypeofguylovemeforevaafterdiz.
muahahaha

so tinggalkan kenangan menjadi memori yang indah walaupon tader ape2 yang boleh dijadikan sebagai memori.and ready to hunt prey now! muahahahahahaha. auuumm!!

No comments:

Search This Blog

Total Pageview