Pages

Saturday, March 31, 2012

athir zufar.

i miss this little fella so much! tak sabar nak balik umah. wohaa!

aku masih digelangi rindu.s**t.

aku tatau kenapa aku masih ditakuk yang lama,masih tak berubah-ubah.tak boleh nak ubah perasaan tu. untuk beberapa bulan tah ni aku jadi sangat-sangat stress.yang amat. cam nak mintak ubat anti-depressant je.

kau boleh la suka hati, senang lenang dengan perasaaan kau.sebab ade je manusia nak layan kau.sms kau. nak gedik2 ngan kau. walaupon kau kate kau tak sempat nak ade makwe or whatsoever.pffft.

kenapa aku masih begini.walaupon kau da malukan aku.wat kan aku ni macam pathetic gile merayu kat kau.

shit.

Search This Blog

Total Pageview