Pages

Friday, November 09, 2012

kegigihan seorang perantau yang single.T-T

salam semua~~ anyeong~~ terase diri ini amat gedik lak nak bahase2 korea.hihi. setelah lame tak mengupdate, tetiba terasa mau mengedate, eh salah, mau mengupdate blog haku ni.haha. meh aku citer ape yang berlaku semalam.


camni la keadaan ambo kene ujan semalam. banjir. abes basah lencun ambo.parok2.

dari cuaca cerah, tetiba hujan selebat-lebat mungkin. memula aku ni tak kesah sangat, ye la da sampai kat kawasan tunggu bas. tetiba....ambo baru terperasan, dompet tertinggal. siot betul. bak kate someone orang johor cakap camni 'syial betol lah'. tipu2. aku tak cakap camtu pon. haha. dah berlari2 anak dengan kardigen tutup kepala kononnya. basah lencun gak aku dibuatnya. 


sesampainya aku kat tempat menunggu bas, aku baru perasan, ade lagi aku tertinggal. benda paling penting. TIKET BAS!! ya rabbi... tuhan je tau perasaan aku masa tu. dengan basah2 tu aku balik semula ke bilik... baju dengan seluar memang giler2 punya basah. macam aku terjun kolam je basahnya. tapi sempat lah aku tukar baju kering..

sampai-sampai bandar KT je terus aku pegi beli kasut baru ngan tukar-tukar baju.. nasib tak ong betul semalam.haha. tapi akhirnya aku selamat gak sampai ke rumah hari ini.. alhamdulillah.. 

bacteria2 ku di lab, harap korang sehat la disana ya. ambo nak cuti kejak. haha

No comments:

Search This Blog

Total Pageview