Pages

Tuesday, June 25, 2013

pertukaran zaman dan era.

assalamualaikum! and good evening~~
haha.tetiba ter-speaking plak. maklumlah mau menyediakan diri dengan dunia inteviu dan kerja...
yess!! yup!
aku dah menamatkan zaman bujang belajar selama 4 tahun di universiti..
penat lelah berhempas pulas belajar, praktikal, berjalan dengan bas merata malaysia.. yup, memang merata Malaysia kami satu kelas merayap wat praktikal...haha...

so sekarang aku berada di zaman pertengahan..haha macam zaman kegelapan Renaissance plak..ye ar zaman pertengahan antara belajar dan pekerjaan..cari-cari kerja.. cari jalan, pikir-pikir macam mana nak cari duit...i think its normal for graduated student already try to find job...ade yang excited, ade yang 'lek dulu ah,rilek2 dlu' tu aku ar.muahahahahahaha, ade yang belum exam final lagi pon da terpikir-pikir nak cari kerja ape.haha...tulah perangai kengkawan aku, hampir kesemuanya lah..hahahaha..

themostwantedjob.rite?

zaman pertengahan ni pon membuat aku didalam dilema.ah aku ni kalau pening pike satu perkara terus jadi dilema.muahahahaha. tapi aku rase korang-korang yang dah abis belajar pon mesti dilema-dilema bagai kan...haha.ye la. dapat kerja awal-awal memang bagus, kire korang hebat ar jugak, tapi kalau bagi aku aku sendiri kurang pasti kerja tu sesuai atau tak dengan aku, aku minat tak kerja tu, nanti bosan ke tak, takut kena buli ke ngan senior kerja dan macam-macam lagilah.haha. complicated sangat la pulak pemikiran aku ni. ngado-ngado namenye ni kan? muahahahahahaha.

kerjayangditunggu-tunggu.apakah ia?

Mari lah kite berdoa wahai kengkawan ku, agar saya, awak, kamu dan korang semua dapat kerja yang terbaik, berkaitan dengan minat dan kos anda, dan banyak duit.haha. sebab boleh belanja makan. muahahahahahaha...sebab makan paling penting bagi aku.ahaks.

No comments:

Search This Blog

Total Pageview