Pages

Tuesday, September 17, 2013

Kotak isi bunga rampai

assalammualaikum semua~~
semalam abang sedara aku bertunang..jadi family aku mesti ade buat sikit "hadiah" atau cenderahati untuk keluarga pengantin.hewhew. kebiasaannya mak aku yang buat, aku tolong-tolong je. tapi disebabkan sekarang aku memang ketiadaan kerja sangat-sangat, so aku la yang buat. selalunya buat bunga telur ke, ape-ape la yang berkaitan. tapi kali ni aku buat bekas untuk isi bunga rampai atau potpuri.





ini lah hasilnya, gabungan idea aku dengan mak aku.hehe..2-3 hari juga la bende ni terhasil..tapi abang sedara aku letak coklat pulak.haha.boleh le tu..

rasa-rasanya kalau aku memang tanam anggur je lepas ni aku nak bukak kedai kraf.. "Maya Craft." amik tempahan sekitar Pasir Gudang. haha.. berangan lebih..

tapi rase macam skema pulak nama ni.ahaks.

1 comment:

cindy kurnia said...

Lawa lah.
Boleh aja tak ?
Tutorial ny nye. :D
Simple tapi keren.

Search This Blog

Total Pageview